Saturday, September 10, 2011

Salam Eid 1432 H


keluarga Hj Mat dah mula bertambah

1- Rasanya tak terlambat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada pengunjung blog abi dan teman FB sekelian. Semoga satu bulan kita berpuasa, berterawih dan beramal ibadat kepadaNya akan diberikan balasan yang setimpal dengannya. Amin.

2- Dah lama tak berblog. Kiranya puasa blog juga. Maaf kepada pengunjung sekelian. Tahap kemalasan yang melampau bila nak menulis.

3- Beberapa peristiwa penting berlaku dan berlalu dan tak sempat nak masuk n bercerita dalam blog:

i- 24 Ogos 2011 yang lalu adalah hari ulangtahun wedding abi yang ke 11. Jatuh dalam bulan puasa. Uhhh! dah 11 tahun rupanya abi mendirikan rumah tangga. Anak dah 3, bulan 12 ni akan datang lg seorang ahli baru. Harap2 datang puteri pula.Amin.

ii- 5 Sept 2011 adalah hari ulangtahun abi sendiri yang ke 37. Ermmm....dah tua. umur makin meningkat. Uban makin banyak. Dahi makin luas! Urat dah mula kendur!

iii- 10 Sept 2011, Ummi dah mula berangkat ke Miri semula menjalankan tugas sebagai pendidik semula setelah sekian lama cuti tanpa gaji. Harap ummi dapat pindah dan ditempatkan bersama abi pada tahun depan.Amin.

iv- 11 Sept 2011, anak2 abi tinggal bersama nenek dan datuknya di Felda Kemahang. Abi berulang alik dari kemahang ke Setiu. Nak biasakan anak yang kecil terutamanya Furqan untuk tinggal bersama neneknya.Mungkin akan berulang alik selama seminggu dulu.

No comments:

 
Copyright © 2017 Cerita Abi. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.