Sunday, December 28, 2014

Pesawat Air Asia hilang pulak

Pesawat Air Asia QZ8501 yangdikatakan hilang daripada radar 

Macam2 citer kedengaran untuk menutup tahun 2014 ni. Ada laki nak pakai pakaian wanita lah, ada pihak yang nak halalkan sentuh anjing lah, isu banjir lah dan banyak lagi.... itu semua adalah rencah peristiwa 2014...

Hari ini terbaru pula, sebuah pesawat Airbus Air Asia Indonesia, yang berlepas dari Surabaya menuju ke Singapura hilang perhubungannya. Indonesia kata hilang kontaknya.Huhu....macam citer pesawat MAS dulu la....MH371 yang hilang entah ke mana. Pelbagai spekulasi dan konspirasi tentang pesawat tu. Akhirnya hilang dan senyap begitu sahaja walaupun dah dikerahkan SAR.

Indonesia pun senasib dengan Malaysia juga! Apahal ni dalam tahun yang sama dua pesawat boleh hilang!@#$%^ Adakah ini perencanaan DAJJAL dalam episodnya membuat huru hara di sebelah negara2 Asia pula. 

Bos DAJJAL baru2 ni pun ada pergi main golf di Phuket. Sempat gak pemimpin negara kita join sama main golf dengan sidajjal tu. Tatkala negara dalam situasi runcing akibat banjir.

Apa2pun sebagai umat Islam kita wajib yakin dan percaya bahawa kemunculan DAJJAL dan kemusnahannya kepada alam ini amat dekat sekali. 
maklumat tentang dajjal boleh klik link di bawah: 
link dajjal

Ayuhlah wahai saudaraku sekelian, perlengkapkan diri dengan keimanan dan ketaqwaan kepada Allah. Carilah kebaikkan dan kebajikan untuk negeri akhirat yang mendatang.

No comments:

 
Copyright © 2017 Cerita Abi. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.