Sunday, March 22, 2015

Noble Chen fire oven


Tengok jer astro go shop tu suatu pagi, hati dah tertarik dengan iklan oven ni. Apalagi terus si abi buat pesanan melalui internet. Memang dah lama berhajat nak kan alat  seperti tu memandangkan yg lama dah expired!

Tak sabar rasanya untuk gunanya. Sabtu paginya buat pesanan dan sabtu berikutnya pihak astro dah call abi supaya mengambilnya di kedai Singer, Bandar Permaisuri. Harganya taklah mahal sangat RM699 RM299. Kira ok dan berbaloilah. 

Bila abi pergi jer ke kedai Singer tu, memang banyak lah kotak2 pesanan. Semuanya hampir sama dengan kotak oven abi. Abi rasa ni mungkin geng2 surirumah yang membuat pesanan ataupun daripada encik suami yang nak buat surprise untuk isterinya. 

So, malam tadi dah rasmilah penggunaannya. Ummi dah mula memanggang ayam. Anak2 abi namakannya ayam go shop!

So, kalau anda nak beli ianya adalah pilihan yang terbaik juga untuk kesihatan anda kerana ia terhindar daripada penggunaan minyak. (ngempen sikit  :) )

1 comment:

data:comment.author/> said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

 
Copyright © 2017 Cerita Abi. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.