Wednesday, October 24, 2018

Ayat Syifa'

Bismillahirrahmanirrahim


Ini adalah ayat syifa yang mana insyaAllah akan dapat menyembuhkan penyakit seseorang. Ayat ini juga apabila dibacakan pada pesakit yang ada gangguan makhluk halus, ia (makhluk) itu akan menjadi sakit juga.

Dengan izin Allah apabila dibacakan berulang kali pada pesakit atau ke makhluk halus itu, dia akan lari dan meninggalkan tubuh pesakit tersebut.

Ayat yang selalu saya guna dalam pengubatan dan perawatan adalah ayat yang ke 5. saya ulang banyak kali ke atas pesakit. Sehinggalah saya yakin jin @ setan telah keluar daripada tubuh pesakit tadi.

Sunday, October 21, 2018

Psykologi Mua'lij @ Perawat

Dalam rawatan pesakit, ada kalanya seorang mua'lij itu akan terkena tohmahan dan ugutan daripada iblis,syaitan dan jin. Seperti katanya "aku benci kamu" "aku nak bunuh anak2 kamu"...

Dalam hal ini, perawat tak perlu takut dan berlapang dada. Berserah lah kepada Allah SWT. Ucaplah "la hau la wa la quwwata illa billah..." Itu hanya lah psykology jin dan iblis untuk melemahkan kita sebagai perawat supaya tak perlu melakukan ruqyah dan rawatan lagi.

Mua'lij jangan lah berputus asa. Sebaliknya berserahlah dan bertawakkal lah pada Allah SWT. Setiap masalah dan problem pasti Allah akan menolongnya. Dalam dunia perubatan Islam ini, akan ada pertolongan2 yang mana kita tak jangka ianya akan berlaku.

عليه توكلت واليه أنيب

Minyak Bidara (Tuan Guru Ustaz Ismail Kamus)

Bagi aku dalam rawatan pesakit yang dirasuk jin atau syaitan, minyak Bidara yang diruqyah oleh TG Ustaz Ismail kamus adalah terbaik juga.

Aku guna minyak ini untuk dibuat air mandian dengan ais. Aku campurkan ke dalam air untuk mandian.

Begitu juga minyak ni aku gunakan untuk pesakit yang telah kerasukan@ Sira' . Aku sapukan kat tapak tangan aku dan aku dekatkan dengan hidung si pesakit. Bila si pesakit tadi mencium wangian Bidara dengan cara tarikan nafasnya maka dia akan terasa sakit. Yakni jin itu akan sakit.

Bila sakit kemungkinan dia akan bertindak balas....masa tu la aku suruh dia keluar!

Minyak Bidara TG Ismail Kamus. Ihsan drp Mr Google

Good bye PCX ku

Jodoh kita tak panjang wahai PCX ku. Hanya selama 4 tahun lebih jer.

Kini kau telah berada di bawah ayah angkat baru mu. Mujur lah dia pun ustaz juga.hahaha...Selamat berkhidmat di bawah tuan baru. Hati2 lah bawa tuanmu itu. Jangan ego di atas jalan raya. Pandu lah dengan cermat pasti kau selamat.

Kini aku dah melamar Honda Alpha....adik beradikmu juga wahai pcx. Dalam keluarga Honda juga.
Semoga jodoh kau, Alpha bersama aku dan keluarga aku panjang hendaknya....aamin.

Honda Wave Alpha-ihsan dari Mr Google

Mengaku kalah

Pernah dalam satu rawatan terhadap seorang pesakit (pengalaman), semasa dibacakan ruqyah padanya tetiba mulutnya ternganga atau terlopong. Pada mulanya aku tak pasti kenapa ia boleh terjadi. Lama kelamaan baru aku perasan bahawa jin @ syaitan itu mahu keluar.

Beberapa ruqyah aku bacakan ke atas pesakit itu akhirnya keluar lah satu suara " aku nak keluar "" aku nak keluar ".....Lalu aku syorkan pada dia supaya keluar lah dengan selamat dan masuk ke dalam botol yang disediakan.

Apabila botol diletakkan dekat dengan mulut, lalu beberapa hembusan daripada mulut itu keluar. Dihembus ke dalam botol tersebut. Aku fikir bahawa jin itu telah keluar dan masuk ke dalam botol. Kalu tak silap aku, aku kira ada 7 8 hembusan angin masuk ke dalam botol. Maknanya ada 7 @ 8 ekor jin yang telah keluar.

Selepas itu aku menutup botol itu dan melepaskan di sebuah anak sungai. Aku minta pertolongan daripada Allah agar selepas 24 jam jin itu akan dapat keluar dan mencari kediaman selamat untuk dirinya.

wallahu'alam. secebis kisah pengalaman aku.

Monday, October 1, 2018

jalan keluar jin dari badan manusia

Kali ni aku nak bicarakan tentang jalan keluar bagi jin@iblis yang masuk ke dalam badan manusia. Bicara aku kali ini adalah berdasarkan pengalaman aku sepanjang aku berjinak2 dengan alam mistik dan menceburi dunia rawatan Islam secara tak langsung.

Sedia tau, bahawa makhluk halus itu adalah makhluk yang kita tak boleh nak tengok dengan mata kasar kita. Memang Allah jadikan mereka dan kita itu "hijab". mereka ada dunia mereka yang tersendiri, sama macam dunia kita juga. Ada yang bekerja dan ada yang menganggur, ada yang kuat beribadat kpd Allah dan ada yang membuat maksiat kpdNya, ada yang baik dan ada nakal.....

Oleh kerana mereka ini halus lah mereka dapat masuk ke dalam tubuh badan manusia. Mereka masuk ke dalam badan manusia seperti mana angin masuk menerusi liang2 rongga manusia. Sangat mudah bukan???Bila mereka memasuki badan manusia mereka akan berjalan menerusi urat saraf. Ada seorang pesakit tu, apabila dia terasa pening kepala, maka urat saraf di dahi nya akan timbul dan nampak dengan jelas. Tu bermakna 'benda' tu ada kat saraf tersebut. Setelah dibuang melalui ruqyah, maka 'benda' tu pun keluar dan saraf tersebut terus hilang. Cuba check apakah anda memiliki urat saraf yang timbul dan jelas kelihatan ??hehe

kembali kepada tajuk jin keluar arah mana....korang tahu tak???
Mengikut pengamatan dan pengalaman aku banyak arah jin dan iblis tu boleh keluar dan kita dapat melihatnya....antaranya:

1) jari jemari tangan
Apabila dibacakan ruqyah dan jin akan merasa sakit, mereka akan bergerak menuju ke jari tangan. Kesannya tangan atau jari jemari pesakit akan bergerak atau bergetar. Makin kuat dan rancak jari bergerak atau bergetar, tu bermakna dia terasa amat sakit. Sampai satu tahap bila dia dah tak tahan sakit, dia akan keluar ikut jari. Tanda dia keluar, jarinya tak bergerak lagi.

2) jari kaki
Ada juga jin itu akan bergerak ke arah kaki tatkala mana dia sakit. Akibatnya kaki itu akan bergetar2 hinggalah dia keluar.

3) mulut
jin yang sakit ada juga keluar keluar melalui mulut. Mulut pesakit akan ternganga @ terbuka. Apabila jin hendak keluar dia akan mengeluarkan angin secara hembusan. pernah satu kes, jin telah mengaku kalah dan sakit, dan bersuara spy dipindahkan ke tempat lain. lalu diletakkan botol berdekatan mulutnya. Jin akan masuk ke dalam botol yg didiakan.

4) hidung/bersin
ada juga pesakit yang selalu bersin2. tanda jin nak keluar melalui hidung. Pesakit akan bersin berkali2. Begitu juga pesakit akn menyapu lendir dan hingus yang keluar daripada hidung itu. Jin akan keluar bersama lendir.

wallahu'alam

Tuesday, September 25, 2018

Ais dan Limau vs Jin

gambar ihsan google

Lama tak berceloteh tentang rawatan. Kali ni nak citer bagaimana "jin" itu boleh terkesan dengan ais dan limau purut@nipis.

Datang seorang pesakit kepadaku mengadu tentang sakit kepala yang dialaminya. Hampir beberapa hari beliau sakit kepala. Akhirnya aku buatkan untuk beliau sebaldi air yang dicampur dengan ais dan 3 biji llimau nipis yang dihiris kecil. Air tu sememangnya dibaca dengan bberapa ayat suci Al quran. Antaranya :

1. solawat
2. al fatihah
3. surah al baqarah, ayat 1- 5
4. ayatul kursi
5. aamanar rasul hingga lah wa ilahil masir. (al baqarah)
6. Lau anzalna ....

Bila di tanya pesakit apa rasa ketika mandi. Beliau jawab terasa kepalanya seolah dihempap oleh sesuatu (tak lah sakit sangat) dan nak sesak nafas sekejap dalam beberapa saat....

selepas mandi beliau rasa ringan kepalanya yang dahulunya sakit berdenyut.

semuanya dengan izin Allah SWT belako. Kita hanya berikhtiar.


 
Copyright © 2017 Cerita Abi. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.