Monday, October 1, 2018

jalan keluar jin dari badan manusia

Kali ni aku nak bicarakan tentang jalan keluar bagi jin@iblis yang masuk ke dalam badan manusia. Bicara aku kali ini adalah berdasarkan pengalaman aku sepanjang aku berjinak2 dengan alam mistik dan menceburi dunia rawatan Islam secara tak langsung.

Sedia tau, bahawa makhluk halus itu adalah makhluk yang kita tak boleh nak tengok dengan mata kasar kita. Memang Allah jadikan mereka dan kita itu "hijab". mereka ada dunia mereka yang tersendiri, sama macam dunia kita juga. Ada yang bekerja dan ada yang menganggur, ada yang kuat beribadat kpd Allah dan ada yang membuat maksiat kpdNya, ada yang baik dan ada nakal.....

Oleh kerana mereka ini halus lah mereka dapat masuk ke dalam tubuh badan manusia. Mereka masuk ke dalam badan manusia seperti mana angin masuk menerusi liang2 rongga manusia. Sangat mudah bukan???Bila mereka memasuki badan manusia mereka akan berjalan menerusi urat saraf. Ada seorang pesakit tu, apabila dia terasa pening kepala, maka urat saraf di dahi nya akan timbul dan nampak dengan jelas. Tu bermakna 'benda' tu ada kat saraf tersebut. Setelah dibuang melalui ruqyah, maka 'benda' tu pun keluar dan saraf tersebut terus hilang. Cuba check apakah anda memiliki urat saraf yang timbul dan jelas kelihatan ??hehe

kembali kepada tajuk jin keluar arah mana....korang tahu tak???
Mengikut pengamatan dan pengalaman aku banyak arah jin dan iblis tu boleh keluar dan kita dapat melihatnya....antaranya:

1) jari jemari tangan
Apabila dibacakan ruqyah dan jin akan merasa sakit, mereka akan bergerak menuju ke jari tangan. Kesannya tangan atau jari jemari pesakit akan bergerak atau bergetar. Makin kuat dan rancak jari bergerak atau bergetar, tu bermakna dia terasa amat sakit. Sampai satu tahap bila dia dah tak tahan sakit, dia akan keluar ikut jari. Tanda dia keluar, jarinya tak bergerak lagi.

2) jari kaki
Ada juga jin itu akan bergerak ke arah kaki tatkala mana dia sakit. Akibatnya kaki itu akan bergetar2 hinggalah dia keluar.

3) mulut
jin yang sakit ada juga keluar keluar melalui mulut. Mulut pesakit akan ternganga @ terbuka. Apabila jin hendak keluar dia akan mengeluarkan angin secara hembusan. pernah satu kes, jin telah mengaku kalah dan sakit, dan bersuara spy dipindahkan ke tempat lain. lalu diletakkan botol berdekatan mulutnya. Jin akan masuk ke dalam botol yg didiakan.

4) hidung/bersin
ada juga pesakit yang selalu bersin2. tanda jin nak keluar melalui hidung. Pesakit akan bersin berkali2. Begitu juga pesakit akn menyapu lendir dan hingus yang keluar daripada hidung itu. Jin akan keluar bersama lendir.

wallahu'alam

No comments:

 
Copyright © 2017 Cerita Abi. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.