Sunday, October 21, 2018

Mengaku kalah

Pernah dalam satu rawatan terhadap seorang pesakit (pengalaman), semasa dibacakan ruqyah padanya tetiba mulutnya ternganga atau terlopong. Pada mulanya aku tak pasti kenapa ia boleh terjadi. Lama kelamaan baru aku perasan bahawa jin @ syaitan itu mahu keluar.

Beberapa ruqyah aku bacakan ke atas pesakit itu akhirnya keluar lah satu suara " aku nak keluar "" aku nak keluar ".....Lalu aku syorkan pada dia supaya keluar lah dengan selamat dan masuk ke dalam botol yang disediakan.

Apabila botol diletakkan dekat dengan mulut, lalu beberapa hembusan daripada mulut itu keluar. Dihembus ke dalam botol tersebut. Aku fikir bahawa jin itu telah keluar dan masuk ke dalam botol. Kalu tak silap aku, aku kira ada 7 8 hembusan angin masuk ke dalam botol. Maknanya ada 7 @ 8 ekor jin yang telah keluar.

Selepas itu aku menutup botol itu dan melepaskan di sebuah anak sungai. Aku minta pertolongan daripada Allah agar selepas 24 jam jin itu akan dapat keluar dan mencari kediaman selamat untuk dirinya.

wallahu'alam. secebis kisah pengalaman aku.

No comments:

 
Copyright © 2017 Cerita Abi. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.